دنیای من و پسرم

روزی که فهمیدم یه پسر خوشگل تو دلمه

1389/11/13 11:21
نویسنده : مارال
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم. شاید الان که نوشته های مامانیتو میخونی برای خودت یه مرده کامل شدی. مامانیت از امروز که با سونوگرافی هفته ۲۳ مطمئن شد یه پسر خوشگل تو دلش داره تصمیم گرفت این وبلاگ را برات درست کنه. دلم میخواست بعدن از همه جریانات و اتفاقاتی که با اومدنت به زنگیمون برای من و بابایی به وجو اومد با خبر باشی.

من و باباییت خیلی برات ذوق داریم. امشب می خواهم به خاله بگم که نی نیه تو دلم پسره تا بره برات یه عالمه لباس خوشگل بخره . از شنبه هم من و بابایی هر شب میریم دنباله خریدات تا برای به دنیا اومدنت همه چی آماده باشه.

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهربان
12 بهمن 89 17:32
سلام مارال عزیز امیدوارم به سلامتی پسر خوشگلتو دنیا بیاری .اگه دوست داری پسرت قبل دنیا اومدن دوست های زیادی داشته باشه به وبلاگ من هم سر بزن.
N.M
1 اردیبهشت 90 13:42
خیلی اتفاقی اومدم!امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه
شبنم
19 مرداد 92 19:05
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر